Tovesims

Alla inlägg under augusti 2014

Av Tove - 25 augusti 2014 20:00

Jag kommer gå lite snabbare fram med PGC:n nu när den börjar komma igång på riktigt, bara så att ni vet.

 

 

De goda nyheterna om att Kim var gravid kom väldigt snabbt! Anoki blev överlycklig medans Kim blev lite osäker. Hon gillade ju inte barn, egentligen.


 

Gravid var hon i alla fall och spenderade de flesta av hennes jobbfria dagar på sommarfestivalen. Anoki jobbade för fullt med sitt nya jobb som försöksperson.


 

Hon fick bl.a denna ansiktsmålningen som hon hade kvar i flera dagar efter. Jag kom inte på hur man tog bort den.

 

 

All tid hemma spenderades framför teven med barnkanalen på eller dansandes till barnmusik. De ville mer än gärna få tvillingar, eller kanske rentav trillingar.


 

Sedan kom plötsligt dagen när det var dags att föda! Av någon anledning gick hon dit i sina jobbkläder fast hon inte ens jobbade för tillfället.


 

Födseln gick bra, och ut kom inte bara ett, utan två små bebisar! En kille och en tjej som fick namnen Maximilian och Sabina. Som ni ser på bilden så var Kim väl inte sådär jätteglad ut direkt. Hon ville mest bara hem och låta Anoki ta ansvar över barnen.


 

Duktig med barnen var hon i alla fall, även fast hon kanske inte överröste dem med all den kärlek som de kanske förtjänar.

 

Anoki däremot älskar barnen! Han försöker trösta Kim med att det blir bättre när de blir större, och inte skriker så mycket.

Av Tove - 19 augusti 2014 17:00

Jag har nu laddat ner och testat The Sims 4 CAS Demo! Jag blev faktiskt positivt överraskad. Det var jätteenkelt och roligt att skapa simmar. Dock så har jag bara skapat en sim än så länge. Lo Dahl:

 

         

Ledsen för den väldigt dåliga kvaliteten på sista bilden, jag vet inte vad som hände.

 

Lo Dahls livslånga önskan är att bli en Mästerkock, och som bonusegenskap får hon då Smakens Kärna. Hennes tre andra egenskaper är Matfantast, Nörd och Älskar Naturen.

 

Som sagt, jag gillar verkligen The Sims 4 Skapa En Sim. Om ni inte har laddat ner det än tycker jag att ni borde (om ni vill såklart). Ni hittar det på Origin.

Av Tove - 7 augusti 2014 18:11

Uppdateringen har tyvärr varit lite konstig senaste tiden. Helt plötsligt har det kommit två inlägg på raken och sedan har ni fått vänta någon vecka på ett nytt, jag ber om ursäkt för det. Ni kommer inte få någon uppdatering nu heller, för från och med idag och ungefär 2 veckor framåt är jag bortrest! Men när jag kommer tillbaka igen ska jag skriva några PGC-inlägg, det har verkligen hänt mycket där.


Vi ses snart! :)

Presentation


Hejsan alla simmare! Så kul att du kollar på min simsblogg. Här bloggar jag, som heter Tove, om datorspelet Sims 3. Det kommer uppdateras med bl.a. tips, guider, historier m.m.

Sök i bloggen

Omröstning

Vad vill ni helst ha i The Sims 4?
 Årstider & väder
 Småbarn
 Öppen värld
 Släktträd
 Semesterorter
 Fler allmänna platser
 Skapa en stil

Fråga mig

3 besvarade frågor

Lite "regler"

Jag spelar bara Sims 3, alltså kan jag inte svara på frågor om 2:an eller 1:an.

 

Vårda språket och skriv inga dumma saker.

 

Om du har en fråga, ställ den i frågerutan. Då är det störst chans att du får svar så snabbt som är möjligt.

 

Skriv inte samma fråga eller kommentar två eller flera gånger. Den ena tas då bort.

 

Jag tål kritik, så länge den är konstruktiv. Skriv alltså inte t.ex. "dålig blogg" utan varför osv.

 

Gör inte reklam om din eller någon annans blogg här utan att jag har bett om det.

 

Så länge du följer dessa små regler får du mer än gärna kommentera och fråga! Tack på förhand!

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Thesims3.com

På Thesims3.com heter jag Chokladtjejen. Du får gärna bli vän med mig där!


Ovido - Quiz & Flashcards