Tovesims

Alla inlägg under juni 2014

Av Tove - 19 juni 2014 22:39

Det håret fick jag faktiskt med när jag laddade ner en av SimsDeluxe:s simmar. Nämligen Joy Hamilton. Jag frågade henne var hon hade fått det från och hon svarade att hon hade laddat ner det från Anubis. Det tog ett tag att hitta det, men här är det:


 


Klicka på bilden för att komma till sidan där man kan ladda ner det.


Anledningen till att jag gjorde ett inlägg om detta är att jag fortfarande inte listat ut hur man länkar i svar. Vet någon av er hur får ni gärna skriva det.

Av Tove - 5 juni 2014 21:45

 

När Kim återvände hem kände hon sig väldigt förväntansfull och glad. Hon såg verkligen fram emot att få träffa och visa Anoki hennes lilla hem.


 

Detta gjorde att hon nästan direkt ringde honom. De pratade en lång stund och till sist frågade Kim Anoki om han ville komma och hälsa på. Anoki tackade glatt ja och de bestämde att han skulle komma över redan kl 9 nästa morgon.


 

Kim gick åt något litet och gick sedan och la sig fastän klockan inte var så mycket. Hon ville ju vara pigg till imorgon!


 

Hon vaknade så sent som halv 9 nästa morgon. Kim gick förfärat upp och tryckte i sig en liten frukost och gick och tog ett snabbt bad. Just då ångrade hon att hon inte köpt en dusch istället.

 

Allt gick i alla fall bra och exakt kl 9 såg hon Anoki komma körande i sin gamla bil. De hälsade direkt och stod sedan och pratade länge med varandra.


 

Eftersom Kims frukost bara bestod av en snabb macka dröjde det inte lång tid innan hennes mage började kurra. De bestämde sig för att äta ett par av Kims fina vindruvspannkakor.


 

Mot eftermiddagen gick de ner till stranden, där de var helt ensamma. De pratade en stund.


 

Men plötsligt kände Kim så stark kärlek för Anoki att hon böjde sig fram för en kärleksfull kram. Anoki besvarade romantiskt kramen. Kim förberedde sig för något hon hade planerat i flera dagar.


 

Kim böjde sig ner, tog fram en ring hon hade köpt när hon var på universitetet och frågade Anoki om han ville gifta sig med henne. Anoki blev väldigt förvånad eftersom de inte har varit ihop så länge men svarade ja!



Det blev en kort del denna gången, tyvärr. Men vad tycker ni om Kim och Anoki? Själv tycker jag att de passar bra ihop, men eftersom allt har gått så snabbt fram med deras relation har jag inte riktigt "lärt känna" Anoki så mycket.

Presentation


Hejsan alla simmare! Så kul att du kollar på min simsblogg. Här bloggar jag, som heter Tove, om datorspelet Sims 3. Det kommer uppdateras med bl.a. tips, guider, historier m.m.

Sök i bloggen

Omröstning

Vad vill ni helst ha i The Sims 4?
 Årstider & väder
 Småbarn
 Öppen värld
 Släktträd
 Semesterorter
 Fler allmänna platser
 Skapa en stil

Fråga mig

3 besvarade frågor

Lite "regler"

Jag spelar bara Sims 3, alltså kan jag inte svara på frågor om 2:an eller 1:an.

 

Vårda språket och skriv inga dumma saker.

 

Om du har en fråga, ställ den i frågerutan. Då är det störst chans att du får svar så snabbt som är möjligt.

 

Skriv inte samma fråga eller kommentar två eller flera gånger. Den ena tas då bort.

 

Jag tål kritik, så länge den är konstruktiv. Skriv alltså inte t.ex. "dålig blogg" utan varför osv.

 

Gör inte reklam om din eller någon annans blogg här utan att jag har bett om det.

 

Så länge du följer dessa små regler får du mer än gärna kommentera och fråga! Tack på förhand!

 

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Thesims3.com

På Thesims3.com heter jag Chokladtjejen. Du får gärna bli vän med mig där!


Ovido - Quiz & Flashcards